Dzieci OnLine

Sport - Orange Cup

martoka - Wto 24 Mar, 2009 20:37
Temat postu: Orange Cup
Na początek przepraszam, przepraszam że zaczynam moją 'znajomość' z forum od 'spamowania', ale nie miałem pomysłu o tym jak zacząć, tym bardziej że nie ma wątku przywitalnego.
Jako ze jestem nauczycielką WF, wstawię "spam" dotyczący mojej działki: sportowo-wychowawczej.
Wczoraj do mojej szkoły przyszedł list zawiadamiający o takiej imprezie:

Otóż za wiosną odbędzie się XIV turniej piłkarski im. Marka Wielgusa, lub też ORAnge Cup, lub też mistrzostwa polski w pilce do lat 11 (dziewcząt i chłopców).
Zgłaszać się mogą druzyny szkolne, uczniowskie. Zwycięskie drużyny zdobędą oficjalny tytuł mistrzów Polski do al 11; co więcej zostaną młodzieżową reprezentacją kraju do lat 11. A jako dodatkowe nagrody wyjada na mecz eliminacji MŚ 2010.
Więcej informacji jest na stronie: http://www.orangecup.pl/
Nhttp://www.orangecup.pl/.
Podobno też maja swój profil na NK, ale tego nie sprawdziam.

mam nadzieję, ze nikogo nie wkurzyłam swym postem, nie było to moim zamiarem.
do zobaczenia na forum Very Happy
krystian603 - Wto 24 Mar, 2009 20:40
Temat postu:
Sorki ale to jest forum dla dzieci a nie o dzieciach Smile
Anonymous - Sro 25 Mar, 2009 10:11
Temat postu:
No to życzymy sukcesów. A ty Krystian, nie zwracaj nikomu uwagi, ta pani ma kontakt z dziećmi i być może nasze stado się powiększy Smile
@siex - Sro 25 Mar, 2009 15:16
Temat postu:
Wie pani co, ja pani nie wierzę, że pani jest Panią [CHODZI MI O WIEK] i podkreślam to forum dla dzieci!
SIMON300195 - Sro 25 Mar, 2009 15:31
Temat postu:
Chippy napisał/a:
No to życzymy sukcesów. A ty Krystian, nie zwracaj nikomu uwagi, ta pani ma kontakt z dziećmi i być może nasze stado się powiększy Smile

każdy na pewno napisze że go noga boli albo piłka mu się podziurawiła Smile
Shaunri - Sro 25 Mar, 2009 15:59
Temat postu: