Dzieci OnLine

Na luzie... - bajki edukacyjne - pomysły zadań dla dzieci. Pomocy!!

akszeinga - Nie 05 Kwi, 2009 18:53
Temat postu: bajki edukacyjne - pomysły zadań dla dzieci. Pomocy!!
Nie wiem gdzie tego posta umieścić, więc to miejsce wydało mi się najlepsze Wink

Bardzo proszę Was o pomoc, jestem studentką, mam przygotować propozycje zadań, ćwiczeń dla dzieci w różnych przedziałach wiekowych. Zadania te mają dotyczyć bajek edukacyjnych (nie mylić z terapeutycznymi).

Te przedziały to:
0-1 rok życia
2-3
4-6
7-9
10-13

Ostatnio coś kiepsko u mnie z kreatywnością, nie ma zbytnio literatury podającej propozycje. Zadania te mają stymulować rozwój dziecka, mogą to być zabawy praktyczne, umysłowe itp., każde które wpływają pozytywnie na dziecko Smile mogą wykorzystywać tylko motyw z takiej bajki, bądź fragmenty bajki itp.

Byłabym bardzo bardzo wdzięczna, gdyby ktoś miał jakiś pomysł i zechciał się podzielić. Nie chcę iść na łatwiznę, poprostu może dzięki Wam wpadnę na jakiś fajny pomysł zabawy.

Bardzo proszę o pomoc Smile
nasty_girl - Nie 05 Kwi, 2009 20:02
Temat postu:
Pewnie ktoś by pomógł, ale to nie forum o dzieciach, a dla dzieci, więc większość tutaj to nastolatki..
Shaunri - Nie 05 Kwi, 2009 20:06
Temat postu:
Nie chcę promować oficjalnie innego forum, więc spójrz na PM.
akszeinga - Nie 05 Kwi, 2009 20:15
Temat postu:
nasty-girl propozycje z punktu widzenia dzieci/młodzieży też mogą okazać się ciekawe. Tylko tu już kwestia chęci, ale można spróbować... Smile

Shaunri jeszcze raz dzięki Smile
@siex - Pon 06 Kwi, 2009 19:20
Temat postu:
Możesz wpisać w google i poczytać. Nie przepisywać słowo w słowo. To tak samo jak z lekturą czytasz ją a później musisz napisac o niej takie opowiadanie. To zadanie potraktuj tak samo, poczytaj w necie i później napisz to co zapamietałaś.
akszeinga - Wto 07 Kwi, 2009 10:47
Temat postu:
Niebardzo rozumiem co by to miało mieć na celu :>