Dzieci OnLine
PRZYJAŹŃ MIŁOŚĆ - Sposoby zawierania przyjaźni.
Anonymous - Sob 04 Paź, 2003 08:34
Temat postu: Sposoby zawierania przyjaźni.
Chciałabym, abyscie pomogli mi. Napiszcie jakieś sposoby na zawieranie przyjaźni. bo jestem nowa w mieście i nikogo tu nieznam
POMOCY !!!!!!!!!!!!!!!!!!
..::Ulka::.. - Sob 04 Paź, 2003 08:50
Temat postu:
Moje propozycje:
1) Zaangażuj się w działalność pozalekcjyjną. Nie przesiaduj całymi dniami w domu. Przyłącz się do zajęć alternatywnych. Bierz udział w zajęciach sportowych, spróbuj swoich możliwości w chórze, albo w czymś co ci odpowiada i z czego jesteś dobra. Dzięki aktywności i właczaniu się w różne akcje poznasz nowych ludzi, będziesz zajęta i rozwiniesz własne zainteresowania.
2) Przedstawiaj się i zapamiętuj imiona. Nie czekaj aż ktoś dokona formalnej prezentacji lub dana osoba wyrazi chęć poznania Ciebie. Podejdź śmiał i powiedz ,,cześć". Przedstawiaj się dla nieznajomych z nowej klasy czy podwórka ,,Cześć jestm Elwira, a ty??". Osoba ta niebędzie na Ciebie dziwnie patrzeć tylko się przedstawi. By łatwo zapamiętać jej imie to np. ona powie że jest Justyna. ,,Cieszę się, że Cię poznałam Justyno"
Troche odwagi i będzie dobrze.
3) Rozwijaj swój urok osobisty.
4) Praw i odbieraj komplementy z wdziękiem.
5) Urządzaj imprezy.
Ludzie lubią tych, którzy ich lubią. Jeśli więc się okaże, ze znalazłaś kogoś, kto Ci się podoba, i okażesz mu zainteresowanie lub szacunek, może się to stać początkiem serdecznej przyjaźni.
Mam nadzieję, ze choć troszkę pomogłam.
mroweczka - Sob 04 Paź, 2003 08:57
Temat postu:
Powinnas moim zdaniem duzo wychodzic z domu i tak jak powiedziała przedmówczyni zapisuj sie na różne kółka i zawsze sie pierwsza zapytaj. Jeżeli się wstydzisz,ćwicz w domu przed lustrem gadki typu "cześć jestem Elwira itp"...
Magda - Sro 15 Paź, 2003 17:02
Temat postu:
Myślę, że po prostu do każdego się uśmiechaj i na początek bądź bardzo miła. Postaraj się też dla każdego być sympatyko!!!
2.0 Powered by
phpBB modified v1.9 by