Dzieci OnLine

Webdesign Grafika Pomoc - Jak się robi blendy?:*

Anonymous - Pią 26 Mar, 2004 19:18
Temat postu: Jak się robi blendy?:*
Plis help ! pomocy! jak się robi blendy mecze sie juz stym amse czasu !
moze ktoś wie? A szczególnie jak się robi w Paint shop pro!Sad
Plsi o pomoc:(
Dexter - Pią 26 Mar, 2004 21:30
Temat postu:
Niestety ci nie pomogę Sad nie znam się na grafice Sad ale może spróbuj poszukać na http://graffik.pl może tam znajdziesz jakąś wskazówkę Smile
Anonymous - Sro 31 Mar, 2004 15:59
Temat postu: sa
kto pomoże;(
Anonymous - Sro 16 Cze, 2004 12:26
Temat postu:
nikt mi nei pomzoe ?? :(((((((
Dexter - Czw 17 Cze, 2004 21:23
Temat postu:
Otwórz w photoshopie jedno zdjęcie o nazwie powiedzmy „photo1” później otwórz kolejne zdjęcie „photo2” w tym photo2 narzędziem lasso lub lasso wielokątne obrysuj postać lub element na zdjęciu „photo2” do momentu aż linia obrysu zrobi się przerywana, skopiuj zaznaczony element wciskając ctrl + c (kopiuj) przejdź do okna z pierwszym zdjęciem „photo1” i wciśnij ctrl + v (wklej) później narzędziem przesunięcie (lub skrót na klaw. V) ustaw ten wycięty fragment z „photo2” w tym „photo1” w miejscu w którym chcesz, i jak skończysz zostaje ci już tylko zapisać to co stworzyłaś.
W taki sposób możesz otwierać, kopiować i wklejać z kilku, kilkunastu różnych zdjęć do tego jednego wybranego.
To by było na tyle Smile

Myślę że to o to chodzi.
nie podam. - Pią 18 Cze, 2004 13:51
Temat postu:
co to są blendy
Dexter - Pią 18 Cze, 2004 14:21
Temat postu:
Sam tak do końca nie wiem ale wydaje mi się że to jest naniesienie np. jakiejś postaci z kilku innych zdjęć na jedno np. kilka tych samych postaci lub rzeczy na jednym zdjęciu.
Anonymous - Pią 18 Cze, 2004 16:02
Temat postu:
chodzi mi o cos takeigo:
http://graffik.pl/tips02.htm
Dexter - Pią 18 Cze, 2004 18:35
Temat postu: