Na luzie... - Jak wyjść z tego pokoju??????? nie podam. - Pią 20 Sie, 2004 08:22 Temat postu: Jak wyjść z tego pokoju???????
Jakiś koleś budzi się w pokoju niewie gdzie jes ani niewie jak tam trafił.....(ble ble ble ble)
niechce mi się dalej pisać więc przekonajcie się sami.
http://www.fasco-csc.com/works/crimson/crimson_e.phpAnonymous - Pią 20 Sie, 2004 12:14 Temat postu:
Daje ci dokladna solucje:
1. Otwierasz wszystkie mozliwe szuflady.
2. Weź obrączkę ze spodeczka.
3. Odsłoń zasłony i weź kluczyk z parapetu, a potem otwieraj i zamykaj zasłony, aż nie wypadnie stamtąd druga obrączka.
4. Weź kluczyk spod poduszki.
5. Klikaj w to miejsce pod poduszką, aż znajdziesz taką jakby kredę.
6. Aaa, jeszcze pod kredensem jest kasetka, też ją weź.
7. Otwórz kluczykami "locked" szuflady i wyjmij z nich co tam jest.
8. Włóż kable znalezione w szufladzie do odtrwarzacza i weź kluczyk.
9. Przyjżyj sie znalezionemu pudełku. Włóż do długiego otworu "kredę", do małych okrągłych obrączki, a do środka kasetę. Ooo.. Potrzebujesz jeszcze jednej baterii.
10. To może ci sprawić trochę trudności - przejdź na zupełnie pustą ścianę i jak tam jest ta jakby kwadratowa kolumna, to klikaj tą część po prawej - dokładnie jej lewy dolny róg, aż znajdziesz baterię.
11. Umieść ją w tym pudełku.
12. Zobaczysz filmik - tu też może nie udać się za pierwszym razem, ale dasz radę. Koleś udaje, że gra na gitarze, na bębnach, a potem po prostu tańczy. Na końcu... pokazuje na krzyzyk. Ustaw sobie kursor w tym miejscu, jak filmik się skończy naciśnij. Jak nic się nie stanie - to pixel w górę itd., aż na ścianie odnaczy się kwadrat. Kilkij na niego.
13. Pamietasz karteczkę, którą znalazłeś w szufladzie? Tam jest adres URL, ale niczytelny i odwrócony, więc oszczędzę ci tych męk: to http://takagism.fasco-cs.com/yellow_chamber.html . To też flashyk - leżą tam cztery karteczki a na nich kod. Ten kod właśnie ustaw w pokoju.
Kurde, ten kod nie działa. Dalej nie wiem, pokombinuj z tym kodem - tak czy [cenzura] w środku będzie śrubokręt, którym wyważysz klamkę. Malvina - Pią 20 Sie, 2004 12:29 Temat postu:
O jakie Ci pudelko chodzi ? Ja szukam i szukam i nie ma go :p . Napisz gdzie on jest ... Anonymous - Pią 20 Sie, 2004 17:25 Temat postu:
W lewej dolnej szufladzie. Sluzy do niej zloty kluczyk. CHOMICZKAAA - Pią 20 Sie, 2004 17:35 Temat postu:
Zdradź nam potenge tego kodu!Plis,bo wszystko przeszłam tylko potem do tego sejfu sie nie moge włamać.Możesz napisać na PW. Anonymous - Pią 20 Sie, 2004 19:31 Temat postu:
Wiesz, na prawde nie wiem. Jak ja to przechodzilam, na kartce byl czytelny adres, pod ktorym napisane bylo po prostu 1994 i to wystarczylo tam wpisac. A teraz? Nie wiem. Pewnie trzeba poprzestawiac cyfry. nie podam. - Sob 21 Sie, 2004 09:26 Temat postu:
Ciągle nie moe rozszyfrować tego kodu nie podam. - Sob 21 Sie, 2004 11:17 Temat postu:
Dokładana solucja
http://www.b-sting.nl/crimsonroom/solve.htmlnie podam. - Sob 21 Sie, 2004 13:35 Temat postu:
A tu druga część gry
http://www.fasco-csc.com/works/viridian/index_e.php
I
solucja do drugiej części
http://www.nordinho.com/article.php/20040423195656465klacz - Sro 25 Sie, 2004 11:17 Temat postu:
a tak na marginsie- do czego służy kluczyk, który jest w tym video na stoliku? nie podam. - Sro 25 Sie, 2004 19:16 Temat postu:
klacz napisał/a:
a tak na marginsie- do czego służy kluczyk, który jest w tym video na stoliku?
W której części klacz - Sro 25 Sie, 2004 23:37 Temat postu:
pierwszej
(jeżeli coś z 'instrukcji' pomyliłam to sory...wpadki ostatnio mi się zdarzają )