Dzieci OnLine

INNE PYTANIA - Ból głowy :(

Anonymous - Sob 08 Sty, 2005 21:21
Temat postu: Ból głowy :(
Mam problem. Bardzo często boli mnie głowa. Jak temu zaradzić skoro nie pomagają tabletki typu APAP itp. Myśle że to może być zmęczenie lub coś takiego, bo np. wczoraj siedziałam przed telewizorem a potem po jakiś 4 godzinkach zeszłam i mnie głowa nawalała nie do wytrzymania. HELP HELP HELP Sad
Anonymous - Sob 08 Sty, 2005 21:30
Temat postu:
Z takimi rzeczami to się idzie do lekarza, a nie na forum Wink. My Ci tu żadnego leku nie przepiszemy ani nie zbadamy Razz.
Kinga - Sob 08 Sty, 2005 22:01
Temat postu:
Koniecznie do lekarza
Z czyms takim nie ma zartów
Anonymous - Sob 08 Sty, 2005 22:20
Temat postu:
TAk... oczywiście !! do lekarza marsz ... Moze to byc przyczyna zmeczenia ale tez np. jakies zmiany neurologiczne... Nie chcę Cię straszyc.. zreszta nie jestem lekarzem.
Robal - Sob 08 Sty, 2005 22:40
Temat postu:
Może po prostu kłopoty ze wzrokiem. Często kłopoty z widzeniem powoduja ból głowy. Ale lekarz wskazany.
Albo migreny- czasem są związane z okresem dojrzewania. Zwłaszcza u kobiet.
Kinga - Nie 09 Sty, 2005 11:27
Temat postu:
Tak czy siak musisz isc do lekarza

I radze nie brac przez jakis czas Apapu poobserwowac kiedy bol sie nasila itd ...
nidhogg - Nie 09 Sty, 2005 12:25
Temat postu:
hm bole glowy moga byc spowodowane tez zbyt wysokim poziomem prolaktyny - czuli jak mneimam, w trakcie dojrzewania, kiedy to wszytsko sie ustala etc.

ale jak juz pisali wszyscy - powodow moze byc 5 milionow, wiec tylko lekarz i abdanie moga Ci pomoc.
Nikita - Nie 09 Sty, 2005 14:44
Temat postu:
Powodów może być mnóstwo..
Zmęczenie, przepracowanie,kłopoty ze wzrokiem...Najlepszym wyjściem będzie udanie się do lekarza rodzinnego...Zbada Cię, i wszystko się wyjaśni Wink Idź do niego jak najszybciej Smile No chyba , że wolisz dalsze faszerowanie się Apapami, które nic nie pomagają...
Anonymous - Nie 09 Sty, 2005 14:55
Temat postu: Re: Ból głowy :(
dorota93 napisał/a: