Dzieci OnLine
DOJRZEWANIE - Termin ważności podpaski...??
askawtn - Sro 21 Gru, 2005 20:13
Temat postu: Termin ważności podpaski...??
W szóstej klasie miałam lekcję z panią z Always. Pewnie jak kazda z Was, ja również dostałam paczuszkę z książeczką, kalendarzykiem i paczką podpasek. Teraz jestem w 3 gimnazjum, nadal nie miesiączkuję (
) I została mi jedna podpaska z tej paczki (reszta się rozeszła po potrzebujących koleżankach
) No, ale termin ważności tej podpaski już upłynął....I teraz mam pytanie...Czy taka podpaska po dacie ważności nie traci swoich "właściwości"?? Czy w razie potrzeby mogę ją zastosować bez obaw, czy powinnam ją wyrzucić? Z góry thx za odpowiedzi
Asiula1994 - Nie 25 Gru, 2005 18:10
Temat postu:
Jak na moje oko (chociaż nie znam się) to zostaw ją, bo może sie przydać.
Jak dostaniesz okres a w domu nie będzie żadnej podpaski to załozysz tą i powiedzmy polecisz do sklepu.
Moze nie będzie miała swoich "właściwości" , ale zawsze będzie izolacją od bielizny.
W takiej samej sytuacji mozesz zamiast podpaski wziąć kilka husteczek - nie mają żadnych właściwości , kleju, folii pod spodem ale w razie takiej wpadki zabezpieczą majteczki na czas wypadu do sklepu, czy w szkole do higienistki.
sami10 - Pon 06 Lut, 2006 19:11
Temat postu:
Miałam o tym na WDŻ ;P
Otóż podpaska nie ma terminu ważności kiedy przechowujemy ją w czystym miejscu ( łazienka lub toaleta) a jezeli przechowujemy ją w zanieczyszczonym miejscu ( choćby luzem w plecaku ) to data ważności upłynie wtedy kiedy jest napisane
nasty_girl - Wto 07 Lut, 2006 19:08
Temat postu:
jezeli przechowujesz ja luzem w plecaku, jest to nie higieniczne, i czy jej data waznosci jest do roku, czy 15 to i tak jest to niehigieniczne.
sami10 - Sro 08 Lut, 2006 13:02
Temat postu:
data ważności to 3 lata po wyprodukowaniu
ale co by niby miało zgnić?
askawtn - Sro 08 Lut, 2006 14:10
Temat postu:
No właśnie to mnie nurtuje.... Czy ona wtedy traci swoje własciwosci..
malti - Sro 08 Lut, 2006 16:48
Temat postu: