Dzieci OnLine

Pomoc w lekcjach - Sprawdzian kompetecji 6 klas !! pomocy !

Sumek - Pon 30 Mar, 2009 13:39
Temat postu: Sprawdzian kompetecji 6 klas !! pomocy !
za pare dni kompetecje ! w czwartek mam pytanie do tych co juz pisali do starszych co oplaca robic najpierw ? zemy sie ze wszystkim wyrobic ? jakas strategia ? ja nie mam pojecia chociaz na probnych sie wyrobilem ale za malo czasu na obczajenie .... mialem 26 ptk a powinieniem miec przynajmniej +30 ;/ prosze o rady !
SIMON300195 - Pon 30 Mar, 2009 13:50
Temat postu:
a z czym miałeś problemy na próbnym??????

powtórz wszystko i poszukaj w internecie różne programy sprawdzające twoją wiedzę....
powtórz procenty i tabliczkę mnożenia!!!! Ja miałem 36 PKT i wcale niczego się nie uczyłem.... bo prosty dla mnie był...


A co do strategii nic nie zaplanujesz chyba że znasz pytania... Smile

[ Dodano: Pon 30 Mar, 2009 12:55 ]
Aha i dołoże jeszcze jak nie rozumiesz jakiegoś pytania to dostaw na samym końcu i na końcu będziesz myślał a jak nic nie pokapujesz to pobaw w totolotka i traf w bylejaką odpowiedz



Weź ze sobą koniecznie żywą czterolistną koniczynkę Very Happy
Sumek - Pon 30 Mar, 2009 13:57
Temat postu:
chodzi mi o kolejnosc ! 1 pisac ostatnie zadanie czyli to dlugie wypracowanie
2 zadanie te otwarte 3 zamkniete ? ;/ bo nei wiem bo po kolei moge sie nei wyrobic ;/ bo jak zostanie mi wypracowanie na koniec to bedzie tak "zostala 1 min do konca" i [cenzura] stres 100% fast fast i pisze bzdury a np przy zamknietych to jeszcze bardziej da sie opanowac ... przeciez nie wyjme wciagu lekcji LeMy ;p
nasty_girl - Pon 30 Mar, 2009 14:04
Temat postu:
Najlepiej najpierw zrób wszystkie co umiesz, potem, dopiero jak Ci zostanie czas myśl nad tymi, których nie jesteś pewien. Bo uczenie się nie ma sensu. To nie jest sprawdzenie wiedzy, a twoich umiejętności. Większość to bardziej zadania na inteligencję, logikę, czasami tylko jakiś podstawowy wzór się trafi.. Jeżeli przez 6 lat w miarę się uczyłeś, to taki egzamin jest łatwiutki.
SIMON300195 - Pon 30 Mar, 2009 14:07
Temat postu:
1.Zrób wypracowanie(najdłużej)
2.Jak dostanie ci dużo czasu to zrób zadania otwarte czyli matematyka itd.
2cd jak zostanie ci mało czasu 15-20 minust to zabierz za zadanie zamknięte
3.To albo to zależy od punktu 2 Smile

PS ja całe napisałem w 30 min i byle co zaznaczałem w zadaniach zamkniętych i trafiłem Smile
aku626 - Pon 30 Mar, 2009 14:28
Temat postu:
ja też mam taki sprawdzian w czwartek ale sie nie przejmuje moj najgorszy wynik to 29ptk według mnie to dobrze ja radze tak na sprawdzian jest 1 godz czyli robie zadania pokolei najpierw robie zadania z tekstem potem otwarte potem wypracowanie na końcu kartek i pozostałe zadania i cały test skończony w 50min.
@siex - Pon 30 Mar, 2009 17:49
Temat postu:
Sumek, nie panikuj! To podstawa!
krystian603 - Pon 30 Mar, 2009 19:36
Temat postu:
Ja też piszę w czwartek i się nie przejmuję na próbnym miałem mało bo 35, caly stres zjadłem na próbnym, te testy są naprawde łatwe tylko trzeba logicznie myślieć tam w samych pytaniach są odpowiedzi czasami. Nie bój się rozwiązuj testy. Nie zostajesz z klasą po lekcjach?? My tak , dostajemy próbne testy z różnych przedmiotów Smile
@siex - Pon 30 Mar, 2009 19:38
Temat postu:
Ja tylko powtarzam, by się nie przejmować, to podstawa. To jeszcze nie moja klasa.
krystian603 - Pon 30 Mar, 2009 19:38
Temat postu:
OOOO przypomnij sobie wszystko o pierwiastkach bo moja wychowawczyni się wygadała że są zadania z symbolami pierwiastków Razz
@siex - Pon 30 Mar, 2009 19:43
Temat postu:
krystian603, to chyba dobrze, że sie wygadała. Zresztą każdy uczeń powinien się przygotowac i umieć WSZYSTKO!
Anonymous - Pon 30 Mar, 2009 20:04
Temat postu:
Też jestem w szóstej klasie, i za... 3 dni mam test kompetencji. Z próbnego miałam tylko 32 punkty, mimo że był on bardzo prosty (dla mnie idealna ilość punktów to 36-37)
Ogólnie to robiłam po kolei- za radą pani, zadania z układaniem alfabetycznym zostawiłam sobie na koniec, przed kodowaniem- wypisałam w brudnopisie alfabet, i układałam za jego pomocą. Nadmienię, że potwornie się stresuję przed tym testem. No, powodzenia, Sumek!
Co do strategii:
1. Zrób najpierw to co umiesz (jak wolisz polski, to zadania zamknięte, a jak matmę- otwarte i zamknięte razem)
2. Najpierw rób otwarte- można zdobyć w nich więcej punktów, a w zamkniętych zawsze można strzelać.
3. Ja kodowałam dopiero po zakończeniu testu, i i tak zostało mi 15 minut, ale można też co kilka zadań kodować.
POWODZENIA, Riaga
Słupek - Pon 30 Mar, 2009 20:32
Temat postu:
Niech mi lepiej ktoś powie, co ja mam zrobić przed pieprzoną maturą Smile
krystian603 - Pon 30 Mar, 2009 20:43
Temat postu:
Słupek, kuć modlić się , pić, bzykać, kuć, modlić się, pić, bzykać.........

[ Dodano: Pon 30 Mar, 2009 19:45 ]
Ja tam nie mam żadnego spsobu rozwiązań zadań , robię wszystko po kolei, a jak nie wiem to robię to jak skończę całość.

W tym roku próbny był o wietrze Smile miałem 9 punktów za list heheh Smile
nasty_girl - Pon 30 Mar, 2009 21:47
Temat postu:
Maturą? Uczyć się i relaksować..
SIMON300195 - Pon 30 Mar, 2009 22:09
Temat postu:
Słupek napisał/a:
Niech mi lepiej ktoś powie, co ja mam zrobić przed pieprzoną maturą Smile



Popieprzyć jeszcze żeby była ostra Very Happy
Słupek - Pon 30 Mar, 2009 22:15
Temat postu:
Nasty, to drugie mam opanowane do perfekcji, gorzej z tym pierwszym Smile
Akacja12 - Pon 30 Mar, 2009 22:44
Temat postu:
No w sumie raz w życiu można się pouczyć chyba Razz
SIMON300195 - Pon 30 Mar, 2009 22:45
Temat postu:
a jak poszły próbne testy słupek?????
violetLily - Pon 30 Mar, 2009 23:49
Temat postu:
Ja bym nazwała to egzaminami ;P Choć to jedno i to samo w sumie.. Ale jakoś tak do matury bardziej pasuje mi określenie "egzamin" ;p
nasty_girl - Wto 31 Mar, 2009 10:59
Temat postu:
Heh, Słupek, skąd ja to znam.. no ale teraz, to już chyba wiele nie zrobisz. Może po prostu dopracowywać to, co wychodzi lepiej Wink
Anonymous - Wto 31 Mar, 2009 11:34
Temat postu:
ja miałem 29/40, 34/40, 36/40.
aku626 - Wto 31 Mar, 2009 17:44
Temat postu:
ja mam fajnie ciągle mam 29/40 raz mialem 33/40 i mówią mi że to dobrze
violetLily - Wto 31 Mar, 2009 18:44
Temat postu:
Aku, ale o jakich ty testach piszesz? xd Na koniec podstawówki xd? Hah ;p
SIMON300195 - Wto 31 Mar, 2009 22:23
Temat postu:
knapior napisał/a:
ja miałem 29/40, 34/40, 36/40.



ja miałem 34/40 35/40 36/40
violetLily - Wto 31 Mar, 2009 22:26
Temat postu:
To jakie to testy, że 3 punktacje? To na koniec podstawówki tak? Dziwnie..
Tremere - Wto 31 Mar, 2009 22:27
Temat postu:
może 2 próbne i końcowy? nie wiem szczerze mowiac, ja nawet nie pamietam czy pisalam ten test biggrin
SIMON300195 - Wto 31 Mar, 2009 22:28
Temat postu:
2 próbne i ostatni końcowy
violetLily - Wto 31 Mar, 2009 22:29
Temat postu:
To góra powinno być chyba dwa wyniki - z próbnego i tego właściwego ;P Ja miałam tylko jeden próbny ;D
SIMON300195 - Wto 31 Mar, 2009 22:35
Temat postu:
Aha to zalezy też od szkoły jak próbmny dobrze wyjdzie to nie robi drugiego a u nas bardzo słabo więc dyrektorka zarządziała jeszcze jeden...
nasty_girl - Wto 31 Mar, 2009 23:24
Temat postu:
Tremere, chyba mój rocznik pisał je jako pierwszy..
Anonymous - Sro 01 Kwi, 2009 00:16
Temat postu:
U mnie trzy próbne. Kurde jutro mam sprawdzian!!!!
violetLily - Sro 01 Kwi, 2009 15:17
Temat postu:
Czyli Nasty miałaś 2 próbne? To u mnie cos nie tak chyba było ;p
A ja jutro 3 sprawdziany.. ;/
SIMON300195 - Sro 01 Kwi, 2009 15:30
Temat postu:
3 sprawdziany próbne naraz... Smile

Violet ilość sprawdzianów próbnych zalezy też od dyrektorki
Może u ciebie była jedna próbna ale wyszła bardzo dobrze nie było osób którzy mieli mało punktów...
albo ty byłaś chora i nie pisałaś jednej próbnej Very Happy
krystian603 - Sro 01 Kwi, 2009 18:56
Temat postu:
Kurna jutro egzamin , z jednej strony się nie boję a z drugiej dreszcze jak nam dzisiaj wychowczyni mówiła jakie są procedury to mi się nie dobrze zrobiło
Bodziek - Sro 01 Kwi, 2009 19:13
Temat postu:
@UP:
Nie stresuj się Smile .
Przecież chyba nie potrzebujesz 40 punktów, żeby dostać się do gimnazjum, nie? Smile
Trzymam kciuki i życzę powodzenia!
nasty_girl - Sro 01 Kwi, 2009 20:09
Temat postu:
W ogóle nikt na te punkty nie patrzy.. ja nie pamiętam, żebym w ogóle jakikolwiek próbny miała. Ale to było tyle lat temu, że nie mam pojęcia.
Słupek - Sro 01 Kwi, 2009 21:32
Temat postu:
Gdzieniegdzie patrzą, ale to raczej jak się chce iść do jakiegoś super kewl elitarnego gimnazjum.
nasty_girl - Sro 01 Kwi, 2009 22:47
Temat postu:
No dokładnie .. gdzieniegdzie, ale i tak miejsc dla osób z poza rejonu jest zawsze mało, dwa .. prywatne są z reguły .. dla każdego, a takich elitarnych jest niewiele. Testy są po prostu dla sprawdzenia, czy dziecko potrafi logicznie myśleć, w sumie chyba bardziej przydatne dla rodziców.. I rodziców przyszłych uczniów tej podstawówki. Choć znowu - większość dzieciaków musi iść z rejonu.
aku626 - Czw 02 Kwi, 2009 16:48
Temat postu:
japa napisałem dzisiaj ten sprawdzian i myśle że zdobyłem około 29pkt. dobry wynik jak na mnie!!!!
Anonymous - Czw 02 Kwi, 2009 20:06
Temat postu:
Ten test to była masakra! Patrząc na moje możliwości, powinnam dostać min. 35 punktów, albo coś koło tego, a po sprawdzeniu odpowiedzi i porównaniu z moimi, dostanę 28 ( Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad ) jeśli będą punktowane, jak myślę! Nie mogę pogodzić się z myślą, że mój brat jak zwykle był lepszy ;( (on miał 40...)
Shaunri - Czw 02 Kwi, 2009 20:28
Temat postu:
Riaga - Praktycznie każdy test jaki Cię w życiu spotka to test porównawczy, bo tylko takie testy mają sens istnienia. Ma On za zadania PORÓWNANIA Twoich wyników z wynikami innych z tego samego rocznika, tak więc jeśli test był trudny, to inni też napisali gorzej i w porównaniu z nimi wypadniesz i tak, tak samo.
krystian603 - Czw 02 Kwi, 2009 21:12
Temat postu:
Riaga, w tym roku był trudny nawet ja się zdziwiłem Sad ale napewno około 34 będę miał
Bodziek - Czw 02 Kwi, 2009 21:21
Temat postu:
Co trzeba było napisać w (bodajże) ostatnim pytaniu? Ten tekst z Polskiego... O czym pisaliście?
violetLily - Czw 02 Kwi, 2009 21:24
Temat postu:
Riaga ja test próbny pisałam bez przygotowania i dostałam 35 pkt. A właściwy też był trudny w moim roczniku (ogólnie bardzo słabo wypadł) I miałam 33 pkt, co nie oznacza, że czuję się gorsza Wink W pewnym sensie nie zdziwiłam się. Miałam z matematycznego max, tylko polski zawaliłam bo mojej nauczycielki nie było przez pół roku i nie miałam przez ten czas lekcji polskiego o.O
nasty_girl - Czw 02 Kwi, 2009 22:54
Temat postu:
Shaunri napisał/a:
Riaga - Praktycznie każdy test jaki Cię w życiu spotka to test porównawczy, bo tylko takie testy mają sens istnienia. Ma On za zadania PORÓWNANIA Twoich wyników z wynikami innych z tego samego rocznika, tak więc jeśli test był trudny, to inni też napisali gorzej i w porównaniu z nimi wypadniesz i tak, tak samo.


I tu się zgodzę.. poziom należy porównywać z rocznikiem, albo raczej, jak się mieścisz w stosunku do innych osób (chyba są progi typu średnia, powyżej, poniżej jak w gimnazjum?) Gorzej dopiero po liceum, kiedy porównuje się maturę z kilku lat, bo w sumie każdy może próbować szczęścia - z maturą z przed 10 lat i z tego roku..
Anonymous - Sob 04 Kwi, 2009 20:35
Temat postu:
Tia... Bodziek, trzeba było napisać opowiadanie o rozpoczęciu przyjaźni człowieka i zwierzęcia... Ja napisałam, że wszyscy u mnie w rodzinie jeździli konno, no to ciocia zabrała mnie do stadniny, i że tam był koń uratowany z rzeźni, i że z nim zaczęłam się przyjaźnić, że inni jeździli na swoich championach i śmiali się ze mnie, a ja na to uwagi nie zwracałam... coś w tym rodzaju. A ma ktoś może stronę, gdzie jest napisana punktacja każdego zadania? Chcę podliczyć punkty dokładnie (i tak nie mam szans na 30+, ale co)
nasty_girl - Sob 04 Kwi, 2009 22:32
Temat postu:
http://cke.edu.pl/index.php?option=content&task=view&id=742&Itemid=2 Na razie chyba tym musisz się zadowolić..
SIMON300195 - Nie 05 Kwi, 2009 08:16
Temat postu:
ja miałem łatwy gdyż miałem arkusz dla słabo słyczących tam takie zadania typu 2x5 hehehhe albo 16 podzielone przez 2 a na końcu zdanie z polskiego miałem obrazek i musiałem opisać go a ci co miali normalny musieli opowiadanie pisać aha i miałem czas 90 minut a nie 60 minut ale z sali wyszłem zaraz po 30 minutach bo był dla mnie prościutki


a wiecie dlaczego mam taki arkusz a nie zwykły bo badała mnie komisja to ja cały czas udawałem że nic nie wiem i pisałem z błędami na tablicy trochę było nieuciwie ale nie wiedziałem że dla mnie tekst był prosty jak drut zawaliłem przykład 16 dzielona przez 2 i napisałem 6 ale głupiec ze mnie Głupek:
nasty_girl - Nie 05 Kwi, 2009 11:35
Temat postu:
Ale zastanawia mnie, co ma słuch do wiedzy..
SIMON300195 - Nie 05 Kwi, 2009 11:39
Temat postu:
nie wie kiedy napisać sz a kiedy cz a kiedy ś lub ć poprostu taki człowiek nie słyszy takie końcówki i robi mnóstwo błędów Smile
Shaunri - Nie 05 Kwi, 2009 11:52
Temat postu:
No, ale wciąż - co mają błędy sz-cz do umiejętności mnożenia i dzielenia?

I dalej - czy czasem badania słuchu to nie są badania specjalistyczne, a nie tylko pisanie na tablicy przy komisji?
Słupek - Nie 05 Kwi, 2009 12:36
Temat postu:
Nie słyszę różnicy między ó/u, ż/rz, itd. Muszę sobie załatwić papierek na to Rolling Eyes
nasty_girl - Nie 05 Kwi, 2009 12:38
Temat postu:
No właśnie tego nie rozumiem.. i potem masz wyniki jakby normalne, tyle, że za inne testy? Jak dla mnie testy powinny być te same, tylko troszkę inaczej oceniane. Nie oszukujmy się, w gimnazjum co najwyżej będziesz mógł zrobić 2 błędy ortograficzne więcej, jak będziesz miał papier, że jesteś dys..
Słupek - Nie 05 Kwi, 2009 12:40
Temat postu:
W gimnazjum są chyba też osobne testy dla niedosłyszących, a jak nie to sobie lekkie upośledzenie umysłowe załatwi.

To jest w sumie ciekawe, czy ktoś z testami i skalą ocen dla upośledzonych może potem iść do jakiejś normalnej szkoły średniej i dopominać się specjalnego traktowania. Szalony system.
joasia90 - Pon 06 Kwi, 2009 20:49
Temat postu:
SIMON - chyba lubisz bajki tworzyć co?? Jakoś nie wydaje mi się, żeby komisja nie odróżniła upośledzonej osoby od udającej uposledzoną.

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group