Dzieci OnLine

AIDS/HIV NARKOTYKI SEKTY - Ona ma ejc!!

Anonymous - Pią 18 Kwi, 2003 13:41
Temat postu: Ona ma ejc!!
Mój brat cioteczny ozenił się z magdą. jego ukochana wyglądała na zdrową. a jednak niebyła zdrowa. Gdy zaszła w ciąże okazało się że ma ejc Exclamation Exclamation Bartek (mój brat) bardzo się przestraszył. Poszedł na badania by sprawdzic czy został zarażony. Lekarze się zdziwili kiedy wyniki wykazały ze niejest zarażony. Magda była zrozpaczona. Usunęła swoje dziecko. A ja mam pytanko czy jest jakas szansa że dziecko mogło by się urodzić zdrowe, niezarazone Question Question
Gwiazdka - Pią 18 Kwi, 2003 20:19
Temat postu:
Ja szczerze mówiąc to nie znam się na tym, ale trochę sobie poczytałam i żadna z kobiet która była w ciąży a zarazem zarażona wirusem HIV nie urodziła zdrowego dziecka, może się mylę ale tak przeczytałam, jak co to mnie poprawcie. Confused
deg - Pią 18 Kwi, 2003 21:59
Temat postu:
Przeczytajcie koniecznie CAŁY wątek http://dzieci.best.pl/forum/viewtopic.php?t=29 - już o AIDS i ciąży pisaliśmy.

W skrócie - podczas ciąży bez komplikacji płód NIE MOŻE zarazić się wirusem HIV. Jedyne ryzyko zarażenia jest podczas porodu. Przed porodem należy poinformować personel medyczny o swojej chorobie - odpowiednio wówczas przygotują się do porodu i poród przeprowadzą.

Sądzę, że Magda do końca życia będzie żałowała swojej decyzji o usunięciu dziecka. Miała szanse urodzić i wychować całkiem zdrowego potomka.
Akacja12 - Nie 28 Wrz, 2003 16:18
Temat postu:
ja uwazam ze dobrze iz usunela dziecko no bo gdybym ja miala sie urodzic z aids no to bym nie byla zbyt szczesliwa... Sad
deg - Sro 01 Paź, 2003 20:13
Temat postu:
Akacja12: Przeczytaj jeszcze raz moją wypowiedź. Ona usunęła ZDROWE dziecko, a nie chore na AIDS. To dziecko miało niemal 100% szans na to, aby spędzić spokojne życie, bez AIDS!
Anonymous - Pią 14 Maj, 2004 04:39
Temat postu: Re: Ona ma ejc!!
Ulka napisał/a: