a ja na mistrza gry...on decyduje czy ktoś zgniął czy nie w takiej sytuacji, choc kostki mogą rozwiązać spór...ale osobiście wole jak MG nie jest ograniczony kostkami...czasem one za duzo jebią(czasu)
włśnie dlatego zdłaem się na kostki i mu nie wyszlo
oddział mieszany charakteryzujacy sie ale doskonałym wyszkolenie tu chodzi o Cormyrskich najemników zwanych Czerwonymi Krukami ( cormyr przez ostanie 4 lat był targany 3 najazdami goblinów najazdem thuganskiej Hordy , i wojna domową wiec ci najemnicy wyszkoli się zarówno w walce jak i utrzymywaniu porzadku w miastach akurat to była stolica Suzail) statystyki typowy oddział poscigowy gwardi Czerwonych Kruków 5 lv 3 halabardierów 7 kuszników lv 6 1 kapłan lv 9 i dowódca najczesciej członek innej oragnizacji militarnej zwanej Purpurowe Smoki lv 10
Halabardier lv 3 wojownik ( w odrużnieniu od innych strazników miejskich gdzi to sa najczesciej poprostu zbrojni lv 2)
PW 20 - 28
KP 17 ( bazowa 10 +2 zręcznośc + 5 kolczuga)
atak + 7 ( bazowa +3 +2 siła + 1 zogniskowanie +1 od mistrowsko wykonanej broni )
obrażenia Halabarda 1K10 + 2 siła + specjalizacja w broni halabarda
dodatkowe atuty to Uniki , Potęzny atak , Ruchliwośc
Kusznik lv 6 ( 4 wojownik 2 tropiciel ( dokładnie odmiana miejski tropiciel ))
PW 50 - 67
KP 18 ( bazowa 10 + 2zrecznosc ( bo kolczuga dopuszcza tylko bonus + 2 ze zreczności do KP) + 6 kolczuga ze specjalnego odporniejszego stopu )
2 Ataki w recz + 9/+4 ( bazowe +6/+1 + 2 siła + 1 zogniskowanie długi miecz)
2 Ataki na odleglośc ( niestety drugi w kuszy idzie na przeładowanie ) +12 ( bazowy + 6
+3 zręcznosc +1 zogniskowanie Kusza + 1 ulubiona broń kusza +1 doskonale wykonana kusza ( master crafted )
obrażenia 1k8 + 3 bonus ciężkiej kuszy kuszy
dodatkowe atuty uniki , szybkie naciaganie kuszy9 naciaganie pochłania tylko jedną akcję a nie całą rundę , Bezpośredni strzał ( + 1 do testu ataku jak cel jest do 10 metrów od postaci )
statsów kapłana i dowodcy narazie sobie daruje bo mam bajzel w notatkach i nie chce mi sie szukac kartek
Statsy tego łotrzyka
poz 2 , półelf
PW 7
KP 16 + 3 zręczność + 3 cwiekowana skórznia
atak + 5 ( bazowy + 1 + 3 zręcznosć ( 9 ta broń potrzebuje finezji i dodaje się zęcznosc + 1 ulubiona broń )
obrazenia 1k6 + 1 siła
jak tsej konicznie chcesz wiecej to poczekaj bo nie chce mi sie przepisywać dziś (ustawienai i tak nie bede ci mógł udowodnic bo raczej nie mam żadnych zdjęc ustawiani planszy) dodam tylko że jakby próbował bajerowac albo sciemniac lub co to może odwrócił ich uwage ale on zgrywał agara i odrazu wyskoczył z rapierem poprostu na za dużo pozwoliłem mu przedtem i myślał że takieprzegięcie i brak instynktu samozachowawczego mu tez odpuszczę różnica w umiejetnosciach pomiedzy postacią gracza a strażnikami jest za przeproszeniem [cenzura] porazająca i w sumie ni powinienem nawet pozwolic mu zucić kostką w celu udowodnienia swojego szczesci bo cuda sie zdarzaja żadko
A co do kostek jak sie opanuje kostkologie to wszystko idzie szybciutko
_________________
A moment of laxity spawns a lifetime of heresy
Gloria Exterminatus
Tsej -Usunięty- Gość
Wysłany: Pon 09 Maj, 2005 20:59
he he po przeczytaniu pierwszego strażnika juz nie musiałem czytac dalej...wystarcza nie musisz podawać dalej ...jednego by nie pokonał nawet w marzeniach
teraz widać sytuacje klarownie
on mugł sobie gnoić wiejska milicję na zadupiach ale nie czarwone kruki pilnujace ulic Suzail
choc w sumie to z jednym albo patrole 2 z halabardami i jednen z kusza mógłby probowac jakby mu szczesci dopisało ale nie z oddziałem poscigowym
_________________
A moment of laxity spawns a lifetime of heresy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach