Pomogła: 55 razy Dołączyła: 18 Mar 2005 Posty: 5646
Wysłany: Czw 02 Kwi, 2009 22:54
Shaunri napisał/a:
Riaga - Praktycznie każdy test jaki Cię w życiu spotka to test porównawczy, bo tylko takie testy mają sens istnienia. Ma On za zadania PORÓWNANIA Twoich wyników z wynikami innych z tego samego rocznika, tak więc jeśli test był trudny, to inni też napisali gorzej i w porównaniu z nimi wypadniesz i tak, tak samo.
I tu się zgodzę.. poziom należy porównywać z rocznikiem, albo raczej, jak się mieścisz w stosunku do innych osób (chyba są progi typu średnia, powyżej, poniżej jak w gimnazjum?) Gorzej dopiero po liceum, kiedy porównuje się maturę z kilku lat, bo w sumie każdy może próbować szczęścia - z maturą z przed 10 lat i z tego roku..
Riaga -Usunięty- Gość
Wysłany: Sob 04 Kwi, 2009 20:35
Tia... Bodziek, trzeba było napisać opowiadanie o rozpoczęciu przyjaźni człowieka i zwierzęcia... Ja napisałam, że wszyscy u mnie w rodzinie jeździli konno, no to ciocia zabrała mnie do stadniny, i że tam był koń uratowany z rzeźni, i że z nim zaczęłam się przyjaźnić, że inni jeździli na swoich championach i śmiali się ze mnie, a ja na to uwagi nie zwracałam... coś w tym rodzaju. A ma ktoś może stronę, gdzie jest napisana punktacja każdego zadania? Chcę podliczyć punkty dokładnie (i tak nie mam szans na 30+, ale co)
ja miałem łatwy gdyż miałem arkusz dla słabo słyczących tam takie zadania typu 2x5 hehehhe albo 16 podzielone przez 2 a na końcu zdanie z polskiego miałem obrazek i musiałem opisać go a ci co miali normalny musieli opowiadanie pisać aha i miałem czas 90 minut a nie 60 minut ale z sali wyszłem zaraz po 30 minutach bo był dla mnie prościutki
a wiecie dlaczego mam taki arkusz a nie zwykły bo badała mnie komisja to ja cały czas udawałem że nic nie wiem i pisałem z błędami na tablicy trochę było nieuciwie ale nie wiedziałem że dla mnie tekst był prosty jak drut zawaliłem przykład 16 dzielona przez 2 i napisałem 6 ale głupiec ze mnie :
Nie słyszę różnicy między ó/u, ż/rz, itd. Muszę sobie załatwić papierek na to
_________________ “Smart people believe weird things because they are skilled at defending beliefs they arrived at for non-smart reasons.”
—Michael Shermer
Pomogła: 55 razy Dołączyła: 18 Mar 2005 Posty: 5646
Wysłany: Nie 05 Kwi, 2009 12:38
No właśnie tego nie rozumiem.. i potem masz wyniki jakby normalne, tyle, że za inne testy? Jak dla mnie testy powinny być te same, tylko troszkę inaczej oceniane. Nie oszukujmy się, w gimnazjum co najwyżej będziesz mógł zrobić 2 błędy ortograficzne więcej, jak będziesz miał papier, że jesteś dys..
W gimnazjum są chyba też osobne testy dla niedosłyszących, a jak nie to sobie lekkie upośledzenie umysłowe załatwi.
To jest w sumie ciekawe, czy ktoś z testami i skalą ocen dla upośledzonych może potem iść do jakiejś normalnej szkoły średniej i dopominać się specjalnego traktowania. Szalony system.
_________________ “Smart people believe weird things because they are skilled at defending beliefs they arrived at for non-smart reasons.”
—Michael Shermer
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach