Jest ona w formacie spakowany flash (swf) zrobiłem ją w programie aligator flash desinger.
Gierkę zrobiłem można powiedzieć że z nudów,nadal ją robię,wielu funkcji jeszcze nie ma ale niektóre są :
-włączanie i wyłączanie kompa
-mini gra (gra w grze
-okno my pc
-okno wszystkie programy
-godzina (25:63)
-okno przegladarki
I teraz właśnie się zawiesiłem bo nie wiem co do niej wkleić czekam na pomysły i czy gierka jest choć trochę śmieszna.
AHA i jeszcze coś , prosiłbym cię "czemumnieniema" abyś wrzucił swoją muzykę gdzieś gdzie będę mógł mieć bezpośredni dostęp do pliku mp3 (wrzucę wtedy linka do twojej muzyki do mediaplayera w tej mojej gierce i wezme odtwarzacz)
Chyba ActionScriptem. BTW, mnie teraz każą męczyć Silverlighta.
_________________ “Smart people believe weird things because they are skilled at defending beliefs they arrived at for non-smart reasons.”
—Michael Shermer
PS:da się żeby po naciśnięciu strzałki w górę lub "w" obiekt jechał w górę ? wiem ze się da w action scripcie ale jak?bo niestety nie umiem tego języka (tylko podstawy c++)
Spróbuj przeanalizować ten listing:
http://tutorials.flashmymind.com/2009/02/interactive-rocket/
Jest tam sporo rzeczy, których nie potrzebujesz (olej 2 ostatnie metody, a zamiast manipulować prędkościami i obrotami zwiększaj po prostu od razu twójobiekt.y ) , ale myślę, że jakieś podstawy dasz radę załapać. Jakby co to Adobe udostępnia na swojej stronie dokumentację po polsku.
W najprostszej wersji to będzie:
Kod:
//dodanie obiektu nasłuchującego naciśnięcie klawisza
stage.addEventListener (KeyboardEvent.KEY_DOWN,keyDownHandler);
//obsługa naciśnięcia klawisza
function keyDownHandler (e:KeyboardEvent):void {
//sprawdzenie czy naciśnięty klawisz to "w"
if (e.keyCode == Keyboard.W) {
twoj_obiekt.y -=50; //przesunięcie obiektu w górę o 50px
}
}
Mogłem coś namieszać, bo moja znajomość AS jest bliska zeru, ale chyba powinno działać. Jeśli nie, to proszę nie bić, ani się nie naśmiewać
_________________ “Smart people believe weird things because they are skilled at defending beliefs they arrived at for non-smart reasons.”
—Michael Shermer
Dzięki poczytam na tej strone może coś mi sie uda zrobić ten kod co ty podałeś to robię tak:
wklejam go do animacji , robię obiekt i zmieniam jego nazwe na abc , w kodzie z "twoj_obiekt" zmieniam na "abc", zapisuje , uruchamiam animacje ,naiskam , nic sie nie dzieje
_________________ “Smart people believe weird things because they are skilled at defending beliefs they arrived at for non-smart reasons.”
—Michael Shermer
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach