| Dzieci OnLine | Suwałki | Gry online | Maluch |

Dzieci OnLine  Strona Główna Dzieci OnLine
Człowiek nigdy nie pozbędzie się tego, o czym milczy.

RegulaminRegulamin   FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat :: Następny temat
moda
Autor Wiadomość
banan
Debiutant
Debiutant

Dołączył: 18 Sie 2003
Posty: 41
PostWysłany: Czw 21 Sie, 2003 19:14   moda Dodaj użytkownika do listy ignorowanych Odpowiedz z cytatem

w moim mieście jest wielu ludzi, których naprawde rajcuje techno, hip-hop, rap itp. ja prawde mówiąć nie jestem fanem tej muzyki. nic nie mam do ludzi, którzy suchają tą muzykę, ale ci ludzie nie rozumieją jak można słuchać innej muzyki niż oni. są pod tym względem nie tolerancyjni. ja wole bardziej spokojną muzykę (zwłaszcza polską). czasem słyszę niejednoznaczne śmiech i komentarze kiedy inni dowiedzą się jaką muzykę słucham.

wypowiedzcie sią co myślicie na temat narzucanych trendów

_________________
Bahnan
"Marzenia są pokarmem dla duszy"
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Marcinek Płeć:Mężczyzna
Dociekliwy
Dociekliwy

Dołączył: 23 Kwi 2003
Posty: 251
PostWysłany: Czw 21 Sie, 2003 19:20    Dodaj użytkownika do listy ignorowanych Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem takie narzucanie trendów jest idiotyczne. Ja osobiście słucham hip-hopu, ale nie uważam osób, które słuchają inną muzykę za jakiś gorszych. Nie przejmujcie się głupimi docinkami, ze strony innych bądźcie tacy jacy jesteście!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Weronika
Gość
PostWysłany: Czw 21 Sie, 2003 19:29   

Muśle że ten Temat powinien sie znaleść w Muzyka,Kultura, TV
Powrót do góry
banan
Debiutant
Debiutant

Dołączył: 18 Sie 2003
Posty: 41
PostWysłany: Czw 21 Sie, 2003 20:16    Dodaj użytkownika do listy ignorowanych Odpowiedz z cytatem