Gra, którą krótko opiszę to fajna rozrywka. Na początku musisz stworzyć rodzinę, potem wprowadzić ją do domu, który możesz wybudować lub wybrać jeden z wybudowanych. Następnie go umeblowujesz. A teraz zaczyna się zabawa. Ludzikami musisz sterować tak aby nie byli głodni, zmęczeni... Jeżeli znacie jakieś kody do tej gry lub zauważyliście coś naprawdę niezwykłego - NAPISZCIE!
Równocześnie naciśnij SHIFT, CTRL i B. W lewym, górnym rogu pojawi się szary pasek. Tam wpisz hasło oraz !;!;!;!!! Potem długo naciskaj ENTER. I dostaniesz za to pieniądze.
Podczas gry naciśnij [CTRL] + [SHIFT]+ C i wpisz jeden z poniższych kodów:
rosebud- $1000 (dla wersji 1.1 lub dodatku Światowe Życie)
edit_char pokazuje ekran edycji postaci
map_edit on/off edycja mapy
grow_grass # trawa podrasta (1-150)
autonomy # zmienia to jak Simy o sobie myślą (1-100)
interests pokazuje zainteresowania Simów
sim_speed # zmienia szybkość gry na # (-1000 do +1000)
set_hour # zmienia godzinę na # (1-24)
water_tool robi z Twojego ogródka morze, czyniąc dom budowlą na wyspie
klapaucius $1000
The Sims - Zwierzaki :
Podczas gry wciśnij [CTRL] + [SHIFT] +C. Otworzy się specjalne okno - a tam:
rosebud - 1000 Simoleons
auto_level - narzędzia architektoniczne automatycznie dostrajają się do wymaganego poziomu
house [house number] -załadowanie określonego domu
flush - przeniesienie aplikacji do pliku VM w systemie Windows NT.
crash - wyrzucenie gry z pamięci
water_tool - tworzenie wodnej fosy lub strumienia
edit_char - tryb modyfikacji postaci
interests - wyświetla charakterystykę postaci
draw_all_frames on/off - włączenie/wyłączenie animacji
preview_anims on/off - włącza/wyłącza podgląd animacji
draw_floorable on/off - włącza/wyłącza siatkę podłogi
assert - wymusza potwierdzanie do testów
map_edit on/off - włącza/wyłącza edytor map
move_objects on/off - włącza/wyłącza możliwość przesuwania przedmiotów
sweep on/off - włącza/wyłącza odświeżanie
tile_info on/off - włącza/wyłącza wyświetlanie informacji o dachu
tutorial off - nie generują się obiekty przykładowe podczas ładowania domu treningowego
restore_tut - włącza pełną funkcjonalność treningu
tile_info - statystyki programistyczne
quit - wyjście z gry
rotation [0-3]- obraca kamerę
save - zapisanie bieżącego domu
history - zapisanie historii rodziny
draw_routes on/off - wyświetla/ukrywa trasę wybranej postaci
autonomy [1-100] - ustawa poziom autonomii postaci
sim_speed [-1000-1000] - ustawia szybkość gry
edit_grass [number] - ustawia kolor trawy
grow_grass [0-150] - ustawia szybkość wzrostu trawy
sim_limit [milliseconds] - ustawia maksymalny czas trwania symulacji
sim_speed [-1000 - 1000] - ustawia szybkość symulacji
set_hour [1-24] - ustawia godzinę
visitor_control - umożliwia kontrolę nad gośćmi
cam_mode - przełącza tryb kamery
all_menus - udostępnia wszystkie opcje dialogowe
music - przełącza muzykę
sound - przełacza dźwięk
reload_people - całkowite przeładowanie modeli ludzkich
plugh - sim mówi "plugh"
porntipsguzzardo - sim mówi "porntipsguzzardo"
xyzzy - sim mówi "xyzzy"
_________________ Tak łatwo kogoś kochać
a tak trudno być kochanym
Nena -Usunięty- Gość
Wysłany: Sro 14 Lip, 2004 21:36
A mi Simy i przygodówki dawno sie znudzily, bo tam sie nic nie dzieje.
The Sims Abrakadabra - ostatni już dodatek do pierwszej części gry The Sims. W
grze twój Sim może zamienić się w czarownika. Oczywiście najpierw musi opanować
umiejętności. W grze pojawiła się nowa okolica - miasteczko Abrakadabrowo. Co
tu wiele gadać - najlepszy dodatek to 1 części gry The Sims. Potem premiera The
Sims 2.............. ale to jeszcze długo
_________________ Tak łatwo kogoś kochać
a tak trudno być kochanym
Sim City 4 to kolejna część słynnej serii, symulacji życia i rozwoju miasta, rozwijanej przez firmę Maxis już od ponad 10 lat. Jednak w odróżnieniu od poprzedniczek, gracz nie buduje jednego "cudownego", odizolowanego od świata miasta, lecz może powiązać swoje miasto z innymi jednostkami osadniczymi i tym samym stworzyć wielką aglomerację połączoną ekonomicznie i przemysłowo. Dla przykładu, nic nie stoi na przeszkodzie by ludzie mieszkali w jednym mieście, a pracowali w drugim. To stwarza nowe możliwości i znacznie rozszerza skalę gry.
Teraz akcja toczy się na niewiarogodnie (z punktu widzenia poprzednich gier z cyklu Sim City) dużych przestrzeniach. Znaczną innowacją jest też personalizacja życia pojedynczych obywateli zamieszkujących zarządzaną przez gracza metropolię. W każdej chwili można podglądnąć mieszkańców danej dzielnicy, czy nawet ulicy i zasięgnąć od nich informacji o ich problemach, o rozwoju miasta, postępowaniu władz, itd. Można też zaimportować swoją ulubioną postać z gry The Sims i sprawdzić jak będzie sobie radzić w naszym mieście.
Sim City 4 posiada w pełni trójwymiarową grafikę z widokiem z rzutu izometrycznego. Na ekranie wyświetlane są setki szczegółowo wygenerowanych obiektów i efektownych animacji (np. poruszających się przechodniów, pojazdów, dymu, itp.), ponadto po raz pierwszy w serii wprowadzono cykl dnia i nocy. Grę wyposażono w nowy bardziej intuicyjny interfejs oraz system informowania gracza o aktualnej sytuacji w mieście.
_________________ Tak łatwo kogoś kochać
a tak trudno być kochanym
lilijka: domyśliłem się że nie napisałaś tego sama i zrobiłem krótkie dochodzenie, znalazłem to samo tutaj co ty napsiałaś: http://www.maxgame.pl/x_C_I__P_1110954-1110001.html następnym razem podawaj źródło bo to jest plagiat.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach