| Dzieci OnLine | Suwałki | Gry online | Maluch |

Dzieci OnLine  Strona Główna Dzieci OnLine
Człowiek nigdy nie pozbędzie się tego, o czym milczy.

RegulaminRegulamin   FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2  Następny
Przebieg sesji RPG
Autor Wiadomość
BangMan Płeć:Mężczyzna
Debiutant
Debiutant


Dołączył: 25 Sty 2005
Posty: 50
PostWysłany: Sro 26 Sty, 2005 13:31   Przebieg sesji RPG Dodaj użytkownika do listy ignorowanych Odpowiedz z cytatem

A więc tak. Wiem mniej więcej na czym polega sesja RPG. Jest MG oraz kilku graczy. MG układa scenariusz... i na tym kończy się moja wiedza. Czy to gracze sami wymyślają swoje postacie czy to MG je wymyśla, a oni je wybierają ? Jak ma się to co robią gracze do tego co ułożył MG ? Jestem w tym temacie zielony, więc fajnie by było gdyby ktoś mi to wyjaśnił Wink Pozdrawiam Smile

_________________
Zapraszam na moje forum Cool
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
panienka_wierzba Płeć:Kobieta
Aktywista
oszukajka *^-^*
Aktywista


Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 06 Cze 2003
Posty: 2867
PostWysłany: Sro 26 Sty, 2005 20:46    Dodaj użytkownika do listy ignorowanych Odpowiedz z cytatem

sesja polega na tym że jest MG i gracze ^^ hyh jak to już ująłeś.
Wszystko zależy od systemu w jakim grasz. Ja opiszę wg. powiedzmy Dnd.
Gracze robią sobie postacie wg. podręcznika, wg zasad zawartych w podręczniku. Rzutami kostką określają swoje cechy itp. Rola mistrza gry polega na wymyślaniu zdazeń itp. dla swoich graczy, na odgrywaniu wszystkich innych postaci poza graczami, oraz na ewentualnych rzutach w różnych celach (walki itp.)
Rola graczy polega na jak najlepszym odgrywaniu swoich postaci, dostosowując sie to rasy, klasy, charakteru, płci oraz wymyślonej przez siebie osobowości =).
No to tak ogólnie, jak cos to pytaj Wink

_________________