Co do filmów: MATRIX RZĄDZI, oglądałem kiedyś taki film Vaterland: Tajemnica III Rzeszy - trochę nagieli historię, ale może być. K-PAX - też fajny film, chociaż nie za bardzo skapowałem o co tam biega. Dalej to Jumanji, wszystkie części Powrót do przyszłości i klasyczne komedie Stanisława Barei.
Najbardziej lubię film OBCY. Jest to super film przygodowy zawierający dużo akcji.
KleO -Usunięty- Gość
Wysłany: Pią 12 Sty, 2007 21:31
Właśnie, 'Obcy'. Oglądałam wszystkie części. Ale to nie jest film przygodowy. To horror. Ale za to świetny. Jeszcze 'Obcy vs. Pedator'.
Do ulubionych filmów zaliczam 'Neśmiertelny' - wszystkie części. 'Silent Hill' też fajny film, ale zakończenie - a pff, tu się już nie postarali. Jeszcze świetny jest film 'Wolf Creek', o tak Dużo jest filmów... Np. 'Mechaniczna Pomarańcza'. I jeszcze 'Omen'.
'Silent Hill' też fajny film, ale zakończenie - a pff, tu się już nie postarali.
ej, no wlasnie. ja nie zrozumiałam za bardzo, o co tam chodziło na końcu? O_o przyjeżdzaja sobie, ja czekam na happy end, a tutaj co? eee. za trudny film dla mnie.
a moj ulubiony film to Vanilla Sky, jedyny w całym moim życiu, przy którym się choć trochę wzruszyłam. No i Otwórz Oczy, oryginał.
Pomogła: 11 razy Dołączyła: 26 Cze 2006 Posty: 1270
Wysłany: Sob 13 Sty, 2007 14:31
Być może jestem mało oryginalna, ale moim ulubionym filmem jest chyba Titanic ;p Zawsze, kiedy leci w tv, ja go oglądam. Lubię też Bodyguard, Shrek2 no i chyba tyle.
_________________ Just freelove...
KleO -Usunięty- Gość
Wysłany: Sob 13 Sty, 2007 15:10
Tremere napisał/a:
Natalie Hetfield napisał/a:
'Silent Hill' też fajny film, ale zakończenie - a pff, tu się już nie postarali.
ej, no wlasnie. ja nie zrozumiałam za bardzo, o co tam chodziło na końcu? O_o przyjeżdzaja sobie, ja czekam na happy end, a tutaj co? eee. za trudny film dla mnie.
a moj ulubiony film to Vanilla Sky, jedyny w całym moim życiu, przy którym się choć trochę wzruszyłam. No i Otwórz Oczy, oryginał.
'Vanilia Sky' też jest ok.
Co do 'Silent Hill' - koniec taki: mamusia z córeczką wracają do domu praktycznie nieżywe. Duchy po prostu. I co to ma być? I jeszcze przyjechała samochodem, dzwoni do męża, ona coś nawija, on nic nie słyszy. Kiedy już są na miejscu patrzą tylko na niego. Facet się budzi, widzi drzwi otwarte, zamyka je i koniec. Bez sensu.
Nie rozumiem ile razy można oglądać Titanic'a eh. Silent Hill był na końcu dziwny poszłam do kina na to...razem było nas mm...z dziesięć? I nikt nie wiedział o co chodzi...hehehe...
fajne fimy
-Harry Potter (wszystkie)
-Legalna Blondynka była extra
-Dwa tygodnie na miłość
-Wasabi: Hubert Zawodowiec
-Kod da Vinci
-Matrix- ale bezsensu że Neo umarł :/
-Władca Pierścieni
-Tylko mnie kochaj
-Polowanie na druhny(polecam:P)
-Pamiętnik księżniczki
I jeszcze dużo wymieniać
Pomogła: 9 razy Dołączyła: 29 Sty 2005 Posty: 1787
Wysłany: Sob 27 Sty, 2007 15:19
-Harry Potter (wsio)
-Legalna blondynka (1 i 2)
-Wszystkie filmy Disney'a, Dream Works itp. itd
-Happy Tree Friends
-Wszystkie z Jakie Chanem
Oprocz tego wiele innych
_________________ Nie szukaj nieszczęścia w świecie zapełnionym szczęściem... Zawsze jesteś tu mile widziany..
Tak po mojemu Shrek to film animowany, który zresztą parę osób wcześniej wymieniło i nikt się nie czepiał A żeby było śmieszniej, sama napisałas nieco wyżej o Disneyu i Dreamworks
Zdaje się, że jeszcze nie pisałem, więc przy okazji nadrobię zaległości:
-cała twórczość Q. Tarantino, a zwłaszcza Pulp Fiction
-Fight Club
-Taksówkarz
-Gorączka Sobotniej Nocy
-Grobowiec Świetlików
-oryginalna trylogia Gwiezdnych Wojen
Na pewno było coś jeszcze, ale w tej chwili nie pamiętam.
_________________ “Smart people believe weird things because they are skilled at defending beliefs they arrived at for non-smart reasons.”
—Michael Shermer
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach