| Dzieci OnLine | Suwałki | Gry online | Maluch |

Dzieci OnLine  Strona Główna Dzieci OnLine
Człowiek nigdy nie pozbędzie się tego, o czym milczy.

RegulaminRegulamin   FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2  Następny
Aparat
Autor Wiadomość
Kinga Płeć:Kobieta
Aktywista
^ ^
Aktywista

Pomogła: 29 razy
Dołączyła: 14 Wrz 2002
Posty: 2694
PostWysłany: Sob 07 Maj, 2005 19:20   Aparat Dodaj użytkownika do listy ignorowanych Odpowiedz z cytatem

Wlasnie ... poszukuję jakiegos aparatu :>
W sumie jestem w tym zielona Razz nie znam sie zbytnio
I chcialam sie zpaytać co mi radzicie

Ah ... Zastanawialam sie Nad canonem Cyber Shot A 95
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
2568294
scv
-Usunięty-
Gość
PostWysłany: Sob 07 Maj, 2005 19:25   

W zależności do czego będzie Ci potrzebny, czy do robienia zdjęć z wakacji czy do robienia zdjęć artystycznych i wywoływania ich w formacie 20x30 cm. Może opisz trochę Twoje potrzeby, a coś się wymyśli. Ale na pewno nie warto kupować aparatu bez min. 3-krotnego zoom'u optycznego i 3 megapikselowej matrycy. A więcej informacji to będe w stanie podać znając Twoje potrzeby, jeszcze też wartałoby wiedzieć ile jesteś w stanie na aprat przeznaczyć.

Kinga i jeśli Canon to POWERSHOT a nie CyberShot, CyberShot to aparaty marmi Sony o ile mnie pamięć nie myli.

Ten, o którym myślisz to nie jest najgorsze rozwiązanie.

Ja sam korzystam z HP z 2 megapikselową matrycą i mi to wystarcza, ale polecałbym coś trochę lepszego.

Ciekawym i nie nadmiernie kosztownym rozwiązaniem są aparaty Konica-Minolta DiMAGE Z10 i Z20. Oba mają 8-krotny zoom optyczny, pierwszy z nich 3 megapikselową matrycę, a drugi 5 megapikselową matrycę.
Matryca 5 megapikselowa w zupełności wystarcza do wywoływania zdjęć w formacie 20x30 cm czyli zbliżonym do formatu kartki papieru A4