| Dzieci OnLine | Suwałki | Gry online | Maluch |

Dzieci OnLine  Strona Główna Dzieci OnLine
Człowiek nigdy nie pozbędzie się tego, o czym milczy.

RegulaminRegulamin   FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat :: Następny temat
Przekłute uszy
Autor Wiadomość
Riaga Płeć:Kobieta
Dociekliwy
Dociekliwy


Pomogła: 5 razy
Dołączyła: 28 Sty 2010
Posty: 234
PostWysłany: Sob 24 Kwi, 2010 13:00   Przekłute uszy Dodaj użytkownika do listy ignorowanych Odpowiedz z cytatem

Cześć,
niedawno - a dokładniej 31 marca przekłułam sobie uszy. Ot tak, zwyczajnie przekłute uszy, "motylki". No i jakoby że przepisowy miesiąc niedługo minie i planuję zdjąć kolczyki chirurgiczne, mam parę pytań:

1) Czy jeśli dziurki nie zrosły się do końca, to czy kolczyki chirurgiczne (z pistoletu do przekłuwania) można drugi raz założyć?
2) Moja mama może nosić tylko złote i srebrne kolczyki - martwię się, że ja też tylko takie, no a trudno znaleźć młodzieżowe kolczyki ze srebra. Czy ja też mogę być uczulona? Jeśli o geny chodzi?
3) Co do drugiego - jeśli mogę być uczulona - czy znacie jakieś fajne sklepy, w których można znaleźć coś srebrnego lub też antyalergicznego? Bo same fajne kolczyki to są ze "zwykłego" metalu, z domieszką niklu na dodatek...

Dziękuję, pozdrawiam : )

Edit:
Mam jeszcze jedno pytanie - czy jeśli jednak mogłabym nosić tylko srebro/złoto, to czy kolczyki z posrebrzanymi biglami, wkrętami, też byłyby w porząsiu?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
8400593
pitrasia Płeć:Kobieta
Dyskutant
Dyskutant


Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 08 Wrz 2009
Posty: 327
PostWysłany: Sob 24 Kwi, 2010 15:00    Dodaj użytkownika do listy ignorowanych Odpowiedz z cytatem

Co do pierwszego to nie mam pojęcia o co chodzi. A drugie i trzecie. Hm Nie musisz być koniecznie uczulona. Myślę, że geny nic do tego nie mają. U mnie mam ma tak samo jak twoja a ja i moja siostra nie Smile Myślę, ze u każdego jubilera znajdziesz odpowiednie kolczyki Smile Mam nadzieję, że trochę pomogłam Smile

_________________
------------
I Believe I Can Fly!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
7416497
Riaga Płeć:Kobieta
Dociekliwy
Dociekliwy


Pomogła: 5 razy
Dołączyła: 28 Sty 2010
Posty: 234
PostWysłany: Sob 24 Kwi, 2010 15:49    Dodaj użytkownika do listy ignorowanych Odpowiedz z cytatem

Dzięki Pitrasia - punkt dodany : )

Co do tego pierwszego, to troszkę może wytłumaczę - miałam przekłuwane z pistoletu, no i od razu jak się pistoletem strzela to się zakładają kolczyki - wkręty. No więc mam pytanie, czy jeśli je zdejmę, i się okaże, że ucho jeszcze się nie zagoiło do końca, to czy te wkręty można jeszcze raz założyć? Bo wydaje mi się, że one się tylko raz zakładają, przy przekłuciu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
8400593
Shaunri Płeć:Mężczyzna
Aktywista
Aktywista

Pomógł: 127 razy
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 3847
PostWysłany: Sob 24 Kwi, 2010 16:38    Dodaj użytkownika do listy ignorowanych Odpowiedz z cytatem

Myślę, że geny nic do tego nie mają.

Phi, geny mają wszystko do wszystkiego : )

Ale owszem, nie jest to takie proste że Twoja Mama jest uczulona, to Ty też od razu musisz : )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Riaga Płeć:Kobieta
Dociekliwy
Dociekliwy


Pomogła: 5 razy
Dołączyła: 28 Sty 2010
Posty: 234
PostWysłany: Sob 24 Kwi, 2010 16:56    Dodaj użytkownika do listy ignorowanych Odpowiedz z cytatem

Właśnie założyłam kolczyki, z metalu "zwykłego" ^ ^ Nie trzymałam przepisowego miesiąca tych chirurgicznych, ale ładnie się zagoiło. Czy jestem uczulona - okaże się za jakąś godzinkę : )

W międzyczasie dziękuję wszystkim za posty, pozdrawiam, etc. : )


Edit:
Osobiście i z ogromną radością ogłaszam, iż nie jestem uczulona : DDDDDDDD
Dziękuję wszystkim, proszę temat zamknąć : )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
8400593
Nens Płeć:Kobieta
Dociekliwy
Dociekliwy


Pomogła: 11 razy
Dołączyła: 18 Lip 2009
Posty: 203
PostWysłany: Sob 24 Kwi, 2010 21:15    Dodaj użytkownika do listy ignorowanych Odpowiedz z cytatem

A już ci chciałam napisać TAK, MOŻESZ WŁOŻYĆ! ;p te z pistoletu nie zarastają tak łatwo.
Eh, to szczęście miałaś... ja musiałam chyba ze 3 miesiace czekać na zagojenie Neutral

_________________
http://nens.pinger.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Akacja12 Płeć:Kobieta
Aktywista
Aktywista


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 25 Wrz 2003
Posty: 2010
PostWysłany: Sob 24 Kwi, 2010 21:56    Dodaj użytkownika do listy ignorowanych Odpowiedz z cytatem

Właśnie chcialam napisać że lepiej potrzymać trochę za długo niż trochę za krotko Smile ja też zdjęłam trochę wcześnie, i kilkakrotnie jak nie miałam przez pare godzin kolczyków, musiałam na siłę pchać potem... nieciekawe doświadczenie Smile

Na wszelki wypadek staraj się nie zdejmować ich na zbyt dlugo, bo jak się okaże że jednak tak super się nie zrosło - czego nie widać na pierwszy rzut oka - to może potem boleć.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Riaga Płeć:Kobieta
Dociekliwy
Dociekliwy


Pomogła: 5 razy
Dołączyła: 28 Sty 2010
Posty: 234
PostWysłany: Sob 24 Kwi, 2010 22:04    Dodaj użytkownika do listy ignorowanych Odpowiedz z cytatem

Akacja - masz w gruncie rzeczy rację, trochę boli przy zdejmowaniu i zakładaniu, chyba się jeszcze nie wygoiło..A kolczyków nie zdejmuję, tylko na noc wezmę jakieś tam krótkie ; )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
8400593
Tremere Płeć:Kobieta
Aktywista
velvet velour
Aktywista


Dołączyła: 11 Lip 2005
Posty: 1550
PostWysłany: Czw 29 Kwi, 2010 21:05    Dodaj użytkownika do listy ignorowanych Odpowiedz z cytatem

ha w koncu moge sie wykazac ;p malo kto tutaj pamieta ale generalnie mam kilka kursow przekluwania za soba wiec postarma sie pomoc.
Riaga - to jakie kolczyki bedziesz mogla nosic duzo zalezy od przebiegu gojenia, jezeli rana bedzie sie syfila brzydko mowic to moze sie okazac ze reakcji uczuleniowej nie beda wywolywaly tylko kolczyki ze stali chirurgicznej.
teraz akurat posrebrzane czy tam pozlacane kolczyki to w polowie nikiel wiec odpusc sobie na dzien dobry. i przepisowy miesiac to tylko teoria - lepiej poczekaj dluzej az wszystkie naczynka sie zregeneruja i zamkna, platek ucha pozornie szybko sie goi - pozornie, bo prawidlowo wygojone ucho to ponad 3 miesiace.
kolczyki ze stali chirurgicznej sa jak najbardziej w porzadku dlatego ze nie uczulaja. tylko oczywiscie dobrze je przemyj :p (nie zadna woda utleniona czy wrzatkiem tylko w najgorszym wypadku spirytusem salicylowym)

powiem ci tak duzo matek mowi corkom ze moga nosic tylko kolczyki ze zlota bo sa uczulone - nie sa. po prostu przeklucie bylo wykonane jakas brudna igla albo niewystarczajaco dbaly o kolczyk. kiedys przeklucie to byla igla do szycia i jablko wiec nic dziwnego ze 90% pokolenia naszych matek nosi tylko hipoalergiczna bizuterie ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Riaga Płeć:Kobieta
Dociekliwy
Dociekliwy


Pomogła: 5 razy
Dołączyła: 28 Sty 2010
Posty: 234
PostWysłany: Czw 29 Kwi, 2010 22:45    Dodaj użytkownika do listy ignorowanych Odpowiedz z cytatem

Tremere - dziękuję Ci za tą profesjonalną pomoc ^ ^ Ale już wszystko w porządku. Uszka nie bolą, uczulona nie jestem (próbowałam sprawdzić : P), wszystko już wiem : )

Miałaś kursy przekłuwania? Wow ;D Mam więc do Ciebie pytanie dotyczące kolczyka w wardze, a dokładniej - czy przekłucie wargi boli bardziej niż przekłucie uszu? Pomijając to, że przekłucie uszu nie boli wcale ^ ^
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
8400593
Shaunri Płeć:Mężczyzna
Aktywista
Aktywista

Pomógł: 127 razy
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 3847
PostWysłany: Pią 30 Kwi, 2010 08:22    Dodaj użytkownika do listy ignorowanych Odpowiedz z cytatem

malo kto tutaj pamieta ale generalnie mam kilka kursow przekluwania za soba wiec postarma sie pomoc

Mało kto pamięta? Obrażam się : )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pitrasia Płeć:Kobieta
Dyskutant
Dyskutant


Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 08 Wrz 2009
Posty: 327
PostWysłany: Pią 30 Kwi, 2010 14:27    Dodaj użytkownika do listy ignorowanych Odpowiedz z cytatem

A ja nie wiedziałam, że masz kursy Smile

_________________
------------
I Believe I Can Fly!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
7416497
Tremere Płeć:Kobieta
Aktywista
velvet velour
Aktywista


Dołączyła: 11 Lip 2005
Posty: 1550
PostWysłany: Nie 09 Maj, 2010 00:51    Dodaj użytkownika do listy ignorowanych Odpowiedz z cytatem

Shaunri napisał/a:
malo kto tutaj pamieta ale generalnie mam kilka kursow przekluwania za soba wiec postarma sie pomoc

Mało kto pamięta? Obrażam się : )

Dzieki! :D to mile ze pamietales :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku
Oznacz temat jako nieczytany

Skocz do:  

Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group

| Dzieci OnLine | Suwałki | Gry online | Maluch |