| Dzieci OnLine | Suwałki | Gry online | Maluch |

Dzieci OnLine  Strona Główna Dzieci OnLine
Człowiek nigdy nie pozbędzie się tego, o czym milczy.

RegulaminRegulamin   FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2  Następny
Żeby nie zaśmiecać forum - 2 pytania w 1 temacie ;)
Autor Wiadomość
jacekkecaj Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 27
PostWysłany: Wto 17 Sie, 2010 09:27   Żeby nie zaśmiecać forum - 2 pytania w 1 temacie ;) Dodaj użytkownika do listy ignorowanych Odpowiedz z cytatem

A więc tak...

1. Jestem "początkujący" co do golenia się (na twarzy, zarostu oczywiście Wink )... I mam pytanie - golić się z włosem czy pod włos, jak lepiej? Razz

2. Mam już od pewnego czasu taki problem... na nogach mam pryszcze i nie ważne od pogody pory roku czy tam innych czynników pogodowych one nigdy się ze mną nie rozstają - zawsze są, czasem w mniejszej a czasem w nieco większej ilości, ale są zawsze. I tutaj moje pytanie - macie jakiś pomysł aby się ich pozbyć? Od razu mówię, że mnie to denerwuje, gadałem o tym ze swoją mamą i ona zbagatelizowała tą sprawę ... ;]

Z góry dzięki za pomoc Panie i Panowie ;]
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Riaga Płeć:Kobieta
Dociekliwy
Dociekliwy


Pomogła: 5 razy
Dołączyła: 28 Sty 2010
Posty: 234
PostWysłany: Wto 17 Sie, 2010 11:22    Dodaj użytkownika do listy ignorowanych Odpowiedz z cytatem

Ja jedynie odpowiedź znam na pytanie pierwsze - z moich doświadczeń golarskich ^^, to chyba zawsze goli się pod włos. Z włosem chyba się nic nie zdziała, ale na logikę biorąc to pod włos się goli zawsze. Ale niech się jakiś mężczyzna wypowie :>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
8400593
SIMON300195 Płeć:Mężczyzna
Aktywista
Aktywista

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 957